Monday, 19 August 2013

Happy Eid's

Assalamualaikum w.b.t

   Yeah guys,SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI! So......how your raya? Good enuf ha? Mine? Na'ah duit raya sikit,boring duk rumah(kampung) takda geng kat sana urgh raya 2013 amatlah membosankan. Lagipun gua dah takminat nak kutip duit raya sini sana,gua just nak puasa je,dapat pahala dapat kuruskan badan,2 in 1 beb. Seminggu duk kampung and I was like "Mak bila nak balik KL ni? Kakak bosan sey duk sini,tidur je kerja hmm". Bagi gua raya kat KL ni best. Apa yang best raya kat KL? Gua ramai member kat sini beb,raya tak balik rumah sey. Keluar pukul 2 balik pukul 7,pastu sambung raya pukul 8 balik pukul 11. Amacam raya sakan kan gua kat KL ni? Meymey ah.

   Tu belum gua masuk bab duit raya,nak gelak sey duit raya gua 50 jeh. Sedeyh! Dah tolak beli topup pe semua tinggal sikit jeleww. Tetiba mak suruh bayar duit tambang bas pakai duit raya plakplakplak. Haih,mak taktahu duit gua dah habis ni. MANA NAK KOREK?! MANAAA? haha

   Actually lepas raya gua ada hajat nak beli haiwan kesayangan gua,ular sawa burma. Just 320 siap dengan lesen pe semua. Gua kena kumpul 400 ya nak beli ular,cage dia,sarang dia bagai. Hm,tangguh sat lah nampaknya. Gua dah fikir risiko dia,sama ada kena gigit bila natang tu takde mood,mati sebab mogok taknak makan ke ape en. Gua kene tanggung hmmm insya-Allah,tahun ni gak gua beli ular tuh weeheee!

No comments: